reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Phillipa Marco

Phillipa Marco

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som ja Zoznam autorových rubrík:  InéPomýlený svet ľudíRozdajme si to... (úryvky)Dejiny písané rýmom

reklama

Dejiny písané rýmom

Každá haluz má svoj koreň

Phillipa Marco

Každá haluz má svoj koreň

....život je hra, je už taký...

  • 1. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 4
Jarmo

Phillipa Marco

Jarmo

Radosťou je, keď dvojzáprah je šťastným jarmom...

  • 26. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 492x
  • 5
Mio Dio, Come Sono Caduta in Basso

Phillipa Marco

Mio Dio, Come Sono Caduta in Basso

Vážne? Až tak?

  • 18. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 9
Amortizácia ako predzvesť exniekoho alebo exniečoho

Phillipa Marco

Amortizácia ako predzvesť exniekoho alebo exniečoho

keď samota v páre vzdychá

  • 24. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 709x
  • 6
Majestátna

Phillipa Marco

Majestátna

pre Pralinku, ktorá mi umožnila urobiť z nej Zimu - Meluzínu

  • 8. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 721x
  • 15
reklama
Láska moja, kde si?

Phillipa Marco

Láska moja, kde si?

Opakovaná pominuteľnosť lásky systematicky devastuje rebríček hodnôt. A keď už nevládzeme či otupíme, zatvoríme dvere za tým, k čomu sme s nádejou vzhliadali a zapadneme do tej zvláštnej hry doby, kde cennosti strácajú cenu.

  • 29. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 086x
  • 4
Veta vyvolá vetu

Phillipa Marco

Veta vyvolá vetu

Stretli sa Bina a Zora, dievčatá z jedného dvora.

  • 16. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 954x
  • 26
I miss you so much

Phillipa Marco

I miss you so much

Paradox je to zvláštny o nezáujme a vášni...

  • 21. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 13
Michaelovi Jacksonovi k narodeninám

Phillipa Marco

Michaelovi Jacksonovi k narodeninám

Prečo to je vlastne tak? Prečo existujú vstupenky na pohreb? Prečo sme takí ubohí? Prečo prehrávame boj so zlom?

  • 1. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 940x
  • 18
Láska moja, milujem ťa

Phillipa Marco

Láska moja, milujem ťa

hlboké mrhanie citom

  • 16. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 736x
  • 4
reklama
Pocta Michaelovi Jacksonovi

Phillipa Marco

Pocta Michaelovi Jacksonovi

Loving U4ever ďakujem, že si ma sprevádzal na mojej ceste životom. Ďakujem za to, že si ostal dieťaťom. Sám Ježiš povedal: "Nechajte deti prísť ku mne, nebráňte im, pretože nebeské kráľovstvo patrí tým, ktorí sú ako deti." Ďakujem za Tvoju iskru, ktorá mi dávala svetlo i oheň. Prepáč mi, pls, že dnes nemôžem počúvať Tvoje piesne, ktoré som tak milovala. Myslím si, že tento zlý svet si ani nezaslúži, aby si mu odpustil ...a...a...stále častejšie sa pristihnem pri pocite, že sa hanbím, že som človek...

  • 30. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 541x
  • 7
Pokec 7. Každý si držíme tromf

Phillipa Marco

Pokec 7. Každý si držíme tromf

Toto nie je prelet na kukučím hniezdom. To hranie slov má šarm, čas, miesto, zmysel. Do sveta hriechu  vchádza nás dvoch myseľ. Hlavní aktéri, my, v magickom časopriestore tej hry, Tromf si držíme ten, čo  poznaním sníme rúško tajomstva tam na inej strane. Každý svoj tromf máme. Ja odvážim sa prvá a odhalím ten svoj. Ty nasleduj ma, nebuď nemý, poštekli moje vnemy. Premeňme hru vo vášnivý boj. Schodmi nahor kráčajme vyššie. Otvorme nový  level  poznania. Nech viem, kto si, ty kto som ja.  A pokračuj ďalej v odhaľovaní. Ukáž mi všetky tvoje esá. Kalumet mieru  túžobne očakávam, radosťou plesám.  Nezlomnú vieru mám v jeho  tisíc  chutí. Z každej chcem skúsiť.

  • 21. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 491x
  • 7
Dejiny písané rýmom

Phillipa Marco

Dejiny písané rýmom

:) toto nie je Zamarovský :)

  • 17. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 4
Pokec 6. Nové obzory - výzory.

Phillipa Marco

Pokec 6. Nové obzory - výzory.

Nekonečný príbeh túžby vidieť viac otvára spektrum obzorov. Túžba je, čo robí život krajším. Za týmto  obzorom je  nový a za tamtým  opäť ďalší. Tak teda  začínam očami, ak výzor tomuto obzoru sa vraví. Zoskenujem ťa pohľadom, čo je veľavravný. Potom našpúlim pery na virtuálny bozk a výraz ten si predstav. Keď by  len na líce, posuniem hranice, obzoru  tvojich predstáv. Do víru výzorov pridám obal svojej duše. Už niet čo skrývať, vieme to obaja. Ukážem ti smelo to  telo, čo chráni moje ja. Medziiným ti pošlem záhadný obzor neprebádaný svoj tieň; Čo dodať? Za možnosť poznať tvoje obzory minulé i budúce ti ďakujem.

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 910x
  • 0
Pokec 5. Máš chuť?

Phillipa Marco

Pokec 5. Máš chuť?

Máš chuť, chceš uletieť preč zo seba? Vygumuj tamten svet a poď do vznešenej dimenzie predstáv. Máš chuť? Vyjadri sa teda. Ver  lepšej  cesty niet. Kráčaj  ňou do sladkého boja, na druhej strane ťa čakám ja. Poď, nastrebaj ma do svojich žíl. Len pre nás dvoch chvíľu ži. Dôveruj  sile môjho slova a píš prosím znova a znova. Na médiu nášho stretu pohľadom nedočkavo visím. Priznávam  prečo, len tak medzi rečou:...som na tebe závislý...

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 413x
  • 13
reklama
Namotávačka

Phillipa Marco

Namotávačka

Keď ťa pohltí láska...je to dar...zaobchádzaj s ňou citlivo...váž si ju...lebo ona ti dá viac ako čokoľvek iné na tomto svete... :))))

  • 6. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 942x
  • 3
Škrekot vtáčí

Phillipa Marco

Škrekot vtáčí

odkaz

  • 30. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 972x
  • 4
Stratégia a taktika alias ten Shakespeare mal predsa len kus pravdy

Phillipa Marco

Stratégia a taktika alias ten Shakespeare mal predsa len kus pravdy

for Emily

  • 8. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 3
:)Dobrá káva neni zlá :)

Phillipa Marco

:)Dobrá káva neni zlá :)

...žeby rendez vous...?

  • 29. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 938x
  • 2
Si stále bližšie a bližšie

Phillipa Marco

Si stále bližšie a bližšie

  • 8. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu