reklama

Chémia slov alias komunikačný orgazmus. Pokec 14

Komunikačný orgazmus- zvláštna to téza. Chémia vzruchu prvok slovo v prvok veta reťazí. Ópium písmena víťazí. Nezvyklá syntéza. Vo vzduchu predzvesť výbuchu. Hľa nový element v snení zákony orgazmu mení v nevšednú doménu vrcholov. Nech teda žije farebný atrament, ohňostroj komunikácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

15.03.07  - Nočný bar

teddie kde si, poetka moja vybaletkovaná? No kde? Co ti zabehlo? Kde zase si?

ithake Hm, zabehlo mi.. Máš skvelý chrbát. Ten orol je naozaj pôsobivý. Zbožňujem mužov, ktorí majú krídla.

teddie no vidis a nezdalo sa ti, ze mam dvoch. J...hura, naucil som sa carovat - a uz si tu - zrovna som dostal chut na Hexik-Kexik:))

ithake Ty vždy dostaneš to, na čo máš chuť? Len dve veci ma teraz lákajú, fernet karát a ty. Čo si teda dáme v tomto nočnom bare?

teddie teba a len teba si dam, ale aj tak mam prd z toho, ked neviem ako chutis...ako ked sa chces s totalnou nadchou zorientovat v parfumerii..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ithake Ale predsa trochu?! To by si už mohol. Nie? A mohol by si aj....

teddie???

teddie ale kam to smerujes, Ithake? Ja sa dam namotat na barsco, vsak vies len mi hod nitku :)

ithake chúďa moje, mám ti poslat pc-buzolu? Vieš s tym robiť? To je ľahké. Preklikni inú tému a si doma J

ithake napísal si mi zase pekný mail-fakt mám komunikačný orgazmus-trefne si to nazval-no doteraz sa mi to nestávalo – mám naň nové rýmy . J

teddie mimochodom, za chvilu pristava u mna stihacka vracajuca sa z preletu, takze keby som exol, "give me a chance" vratit sa este. a nerehoc sa tomu, to je realita. Ty si sama Ithake, vsakze?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ithake ani nie, ale mám svoju freedom. Som trochu busy, sedím tu aj s prácou

teddie a to?

ithake píšem článok do novín.

teddie a aký? chcem vediet o tebe viac!!!

teddie nerob drahoty, xcem sa nieco tiez dozvediet! nebud sukromnik

ithake ... mala som tam rozhovor...potom som mala action s jedným Američanom, o ktorej sa písalo.....a tak..akosi sa to nazbieralo a nakopilo naraz

teddie ty si asi sirokospektralne zamerana? ja zacinam byt zvedavy ako slak...

ithake Teddie, Teddie!!!

teddie preco ten povzdych, paci sa mi. Dufam, ze tie vykricniky nie su profesorske, ale od Ithake...ak ano, chcem ich este viac, co treba spravit?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ithake buď stále taký, aký si - plný metafor, epitetonov, alegórií a privolávaj mi komunikačné orgazmy - ok?

teddie Zorrie, nenapadlo ti niekedy stat sa jahodovym jogurtom s velkymi kuskami ovocia?

ithake Ak máš taký rád, tak áno. Keď už o ovocí, hrozná škoda, že si zakázané, moc zakázané ovocie pre mňa.

teddie no az tak zase nie..ja? forbidden fruit? áále. Idem skočiť do postele, uz ma zadok omina.

ithake ja sedím na fitballe. Je to príjemnejšie ako stolička.

teddie ten tvoj ostrov je fakt lakavy, rad by som bol, keby ma naucila gulat sa s takou loptou

teddie... Ithake ma omotava s takou zacarovanou pavucinkou

SkryťVypnúť reklamu
reklama

teddie ale nemysli si aj ja tu mam pavucinu, parfumovanu, vies, aby si sa nechala omotavat a citila sa prijemne az do sameho vrcholu

teddie a si v stave to vsetko prezit? J lebo ked mi pustis nit na dlhsiu mieru, tak ti tam zavesim mozno aj...vselico

ithake ja fakt neviem, či to prežijem. No ak premenujem komunikačné orgazmy na super pocity so super neznámym na pokeci – potom to nie je až taku uletené? Nie?

ithake lámem si vežičku, lámem si makovičku, že kto vlastne si, mám rozporuplné pocity a chcela by som....vecí a vecí a nezdá sa mi to, Teddie - už niekoľko dní ma mýliš.

teddie prezrad mi viac, co sa deje v tej vezicke, ked si ju lames? som na dobrej ceste? alebo treba trosku vpravo, ci vlavo? sama si mi povedala, ze ma vysajes, tak ja xcem ist na teba tvojim sposob myslim, ze v tom nie si sama, ved sme to spolu rozohrali...v akej faze chemickej reakcie sa nachadzas?vies to odhadnut?dufam, ze nie si este na konci - inak nasadim spomalovac a hotovo..chcem si ta taku udrzat, verstehst du? ithake To ti je neskutočný reťazec chemických reakcíí, ktorý možno skončí výbuchom. Verstehst du? A čo ten výbuch prinesie, to ani Hexe nevie.

Obrázok blogu

ithake...cítim sa veľmi príjemne...nech to trvá večne

teddie to ale znamena, ze by sme sa mali stat aspon korytnackami - lebo tie ziju najdlhsie..v

nasom pripade je v podstate jedno, ako by sme vyzerali, nie?...

ithake... napíš niečo viac o svojej práci..dnes mam chuť o tebe zase vyzvedať.

teddie du Kleine Hexe, ty si to teraz ale schladila, co ti doslo palivo na metle? uz som myslel, ze ta mam... ale ty uz zase carujes, no ved si caruj, ja sa nevzdam :))

teddie ok, capitto? Spokojna?

ithake herec a maliar v jednej osobe, čo viac by som mohla v tomto priestore chcieť, prekvapuješ ma.:-) Niečo som ale tušila, viac indícií som mala.

ithake ..a máš perfektnú nemčinu

teddie ja keby som vedel z angliny co ty, tak som uz vysmiaty ako leco. Ozaj, co je to poor? ta zelenina s jednym "o"? J

ithake Nemčina je omnoho ťažšia a ty si v nej absolútne in - to je jasné.

ithake aký máš zajtra deň?

teddie budem sa motat iba po meste a ty?

teddie Zorrie....povedz rychlo!!! wenn die fliegen hinter fliegen fliegen, fliegen fliegen hinterher

ithake no a čo to znamená.......stále to skúšam

teddie znamena to: ked muchy letia za muchami, letia muchy za sebou.

teddie a ja stale neviem, co ty viac-menej robis? das sa niekde zhruba zaradit? Poodhal sa mi konecne trosku.

ithake: u mňa to nejde tak jednoducho vyprofilovať-mám široký záber...

ithake...motám sa okolo vzdelávania, vydávania kníh, audionosičov; a to aj autorsky...som na prahu produkcie dvd

ithake: nemám rada stereotypy - tak stále vymýšľam - a aj realizujem svoje výmysly

ithake: potom obchodujem so svojou prácou a svojím know how - ale v tom nie som "in" sa učím byť lepší obchodník - a ešte iné drobnejšie veci, ktoré mi naplňajú žitie teraz tu v tejto prítomnosti

ithake: - najnovšie fantazírujem v oblasti interiérového dizajnu - milujem tú prácu - tiež mám pri

nej orgazmy J-samozrejme pracovné, teraz práve navrhujem interiér jedného malého zámku

teddie...a nechcela by si ma tym Zamockom u poslednej Kleine Hexe Ithake previest???

ithake J prečo nie!!! už len za to, ako si ho pomenoval, ale vystihol si to!!! Ti poviem!!!

ithake No a ty? Tam v tom reálnom svete niekedy by si ma namaloval

teddie ...prezradim ti tajomstvo, malujem si ta uz teraz. Ale nechci odo mna ten obraz.A potom...nieco mi tam velmi chyba – par kuskov puzzle.

ithake ?????

teddie...vedel som, ze ta to zaskoci.

ithake ...to áno, ale v dobrom slova zmysle, teším sa z toho. A ktorá časť puzzle ti chýba najakútnejšie? J

teddie ...neviem, ci mozem.

ithake ..no skús teda. Uvidíme, čo to spraví.

teddie si neskutocne poeticky tajomna a ja neviem, ci som sa ta uz celkom naucil citat. Teraz ma ale napinas ty...hmm? Ano, dolezite je pre mna vidiet tvoj prsnik...tak???

ithake ty ma maľuješ nahú? Ako si ma vyskladal z toho puzzle? To može byť zaujímavé.

teddie...nie, uplne nahu nie – poodhalenu – tak ako sa mi postupne poodhalujes tu – s najjemnejsimi nuansami, ktore dokazu vyjadrit aj obsah tvojej duse a tvoja pisana rec mi je pomocnikom pri tejto praci. A co ten prsnik?

ithake Takže poodhalený by si chcel?! No a v ľahu, či v stoji?

teddie predbiehas ma. Aj aj.

ithake Aj, aj ,čo???

teddie aj aj

ithake ok

teddie súhlasiš? to fakt? Si naozaj skvelá!!!

ithake no a? Veď všetci sme sa narodili nahí. Poviem ti, často závidím mužom, že im stačí jedna časť plaviek, aby boli slušní!!! J

teddie Tak kedy?!

ithake odfotím a pošlem

teddie Kedy?! Len co najskor!!!! A mozes obidva.

ithake aaa, tak môžem. Ty mi to dovolíš? Díky teda. Keďže si neodolateľný, konám veci neplánované. A premiérujem tu v tomto smere ithake07 22:38 Zajtra ráno začnem ľavým. A dramatickým oblúkom budem pokračovať. Ešte neviem presne, až kam. J

teddie 1 mas urcite v sebe nieco siroke-velke - vychadza mi to z tohto nasho pingpongu, tak to tusim. Si nevsedna.

ithake Ty tiež vôbec nie si hocikto... a dostanem ten obraz?!

teddie to ti zatial nemozem slubit, zatial nie, ale je to vo vyvoji.

ithake ale ja ho xcem, a chcem a chcem a to čo najskôr, aby si vedel!!! Inak nebudú už puzzle!

teddie...si krasna, ked si taka nedockava, vzrusuje ma to :))

ithake aj mňa vzrušuje ...tento ...tento .. pobyt tu.

teddie Zorrie, dochadza ti benzin? Kde si?

ithake poplietli sa mi z teba všetky rozprávky-popolušku zaviedli do lesa-snehulienka stratila črievičku a šípová ruženka vôbec nespala - to sa mi stalo - už vieš, Teddie?

teddie Zorka dostavas ma do komikova, ci pomykova.

ithake mám rada Tvoje detské slovné hračky...mohol by si byť aj spisovateľ, nielen maliar a herec.

teddie hra so slovami je ako hra so stetcom – podobaju sa. Chces slovne rebusy?

ithake určite ano a nimi mi dotankuješ aj energy. Tak poď.

teddie vies, kto ma najjemnejsie ruky?

ithake nejdem ani hádať, neuhádla by som. Prezraď, pls.

teddie no predsa rukojemnik.

ithake betálne....super...také ľahké a nevedela som L

teddie este chces?

ithake samozrejme

teddie tak teda, kto huta po tme?.

ithake po tme...po tme...húta..žeby potmehút?

teddie trefa

ithake hm....ako som povedala

teddie Mozme ist dalej v tejto milej rozprave. Bavi ma s tebou vsetko. A to som sa ta este ani nedotkol. To su veci!!!Nemcina ti zda sa ide celkom dobre. No a ake jazycky este poznas?

ithake Oki -nejaké zaujímavé frázy, napr. niečo z taliančiny

teddie no tak napr....?

ithake Mio Dio come sono caduta in basso! (Môj bože ako hlboko som klesla!.)

teddie no tak, ako hlboko si kleslo, dievca?

ithake Vieš aj po taliansky?

teddie ani nie, ale toto nahodou poznam, bezal kedysi film s tymto titulom, pamatam si ho. No ako hlboko si klesla, hm?

ithake Čítaj teda. Myseľ mám plnú čudných fráz. Nie som to ja zas a po stý raz. Životom sa motám. Raz sem, raz tam. O pomoc prosím. Čo to v hlave nosím. Zaškatuľkované heslá. Môj Bože, ako hlboko som klesla!

teddie ...to som prave u teba vnutri, Ithake, alebo u Mihalika?

ithake si vo mne a Mihálik s tým nemá nič...ako sa tam cítiš?

teddie ...odhliadnuc od toho uplne prveho pocitu, si krasna...tie farby!!!

teddie tak pod. Co este mas? Daj nieco. Potrebujem ta ako sol. Co este mas, hm???

ithake premýšľam..premýšľam...Tak francúzština. Oki? Voulez vous coucher avec moi ce soir? (Chceš dnes večer so mnou spať?)

teddie To myslíš vážne? Me? Anytime

ithake naozaj? v dnešnej dobe? Z voleja by si bol schopný také niečo?

teddie myslim, ze ano. Uz teraz ta poznam, ani neviem ako sa to stalo, ale poznam.ozi, teraz vazne, flirtujes tu so mnou super na urovni J, ale rad by som vedel, aky je tvoj vztah k sexu. Otvorene a pravdivo. Da sa?

ithake Jednoduché. Radšej pravidelný ako priležitostný, radšej žiadny ako priemerný, radšej nič ako jednorazovka...

ithake ...radšej na koberci, vo vani, či na stole, ako stále v tej istej posteli a úplne najradšej z lásky. A v konečnom dôsledku; radšej milovanie ako sex!

teddie wow!!! priamo o polnoci

ithake Time is up to go to bed..... toto bude nádherná noc -fajn som si s tebou pokecala...a teším sa na obraz...

ithake práve nastupujem do vzducholode snov. Je už načase

teddie...sprav mi tam miesto, mozno naberiem odvahu a pridem. A namalujem nieco na tvoje telo. Ak mi dovolis. Snivam o tom.

ithake je to zvláštne ....nechápem to....ale tvoja duša má pri mne svoje miesto....a čo sa

ithake tela týka....strácam nad ním tuto v tejto virtualite kontrolu.....celkom fajn, že realita je off. Zatiaľ. Dobrú noc. ithake 16.03.07 00:08 Bye...the way...zase ho mám. J

Obrázok blogu

teddie ...??????

ithake No...predsa...komunikačný orgazmus..... J

teddie ...ak tie bodky znamenali tvoje dychanie pre mna na dobru noc. Verim, ze ano. A...a ten prsnik bude? Bude! Vsak bude. Aj realita bude!!!! ...tesim sa. Neviem sa dockat. Per aspera ad astra. (Cez prekážky ku hviezdam.)

ithake Si, si signore.....arivederci

Obrázok blogu


16.03.07 Pi – Pracovná pauza

teddie chcem pozdravit Itahke v ramci asi 10 min obedovej "siesty" takmer za behu. Dufam, ze ti tvoja bystra vezicka sluzi v dnesnom pracovnom zatahu. Posielam ti eterom pozdravy odo mna...uz sa ta zas neviem dockat

teddie....sice nexcem byt "yperit",

ale neprislo mi foto, wrrrrrr.

teddie a co ten prs, ved si slubovala a nic!!! L.

ithake ....pracujem na tom, píšem ti mail a aj priloha bude.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Odosielateľ: ithake@azet.sk

Adresát: pat&mat@azet.sk

Dátum: 16.3. 2007 16:36

Predmet: chémia

Príloha: ľavý v stoji J

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Hello Teddie,

dávaš mi niečo nové, niečo viac ako iní muži, ktorých som doteraz stretla. A to ťa poznám pár chvíľ, len tu. Čo ma môže s tebou ešte čakať? Teraz to je jedno. Pre prítomnosť konštatujem s radosťou; Vivat chat.

Najprv zrod myšlienok,

potom roj písmenok.

Čím si to zaslúžil?

Len tým, že žil.

Iné grádiky?

Tie isté kexíky!

Žiadny sparing,

jasný darling.

Písmenkový neznámy muž

pre komunikačný orgazmus.

Krásna chémia jeho slov

vkráda sa jej do snov.

Tam úplne všetko

aj vigvam

má význam.

Nové, iné pocity.

Kto si vlastne ty? Zorrie

Toto robia moje ruky na príkaz môjho mozgu. Nestíham sa čudovať, ale beriem to tak, ako to je a akceptujem sa...svoje pocity. Posielam ti sľúbené.

Obrázok blogu

Toto je neskutočný príbeh.

Je výplodom ľudskej fantázie.

Nikdy sa nestal.

Osoby a deje v ňom sú vymyslené.

Podobnosť s hocičím či hocikým je vylúčená

a absolútne náhodná.

http://www.rozdajmesito.eu
http://marco.blog.sme.sk
http://pokec.azet.sk/Phillipa.Marco
http://www.martinus.sk/?uItem=57667
http://www.youtube.com/watch?v=eU6e7ZK7iZ8


Phillipa Marco

Phillipa Marco

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som ja Zoznam autorových rubrík:  InéPomýlený svet ľudíRozdajme si to... (úryvky)Dejiny písané rýmom

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu